Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 20-Dec-2013 04:19 Email | Share | Bookmark
Year end 2012 Family Gathering & Tahlil...

 
 
 
 
 
Assalamualaikum....


Lama sungguh tuan rumah tak bersiaran kat Fotopages ni. Ralit sungguh dengan rumah sebiji lagi tu.. Tiap2 hari rumah kat sana disapu & mop... tapi rumah lama ni dah hampir bersawang dah. Kesian kat pengunjung rumah ni datang2 tuan rumah takde.. hehehee... Apa2pun.. terima kasih banyak2 kerana masih sudi berkunjung ke sini. Apapun niat anda datang ke sini samada untuk mencari resepi maupun membaca cerita2 kami.. terima kasih diucapkan. Pada yang datang untuk mencuri gambar2 yang ada dalam ni & menggunakannya untuk kepentingan & keuntungan sendiri maupun untuk menganiaya kami sekeluarga... harap berfikirlah 2, 3 kali sebelum melakukannya... sesungguhnya Allah s.w.t maha melihat & tunggu sajalah natijah dari perbuatan anda.

Ok... cukuplah membebel... tetiba plak nak membebel kan.. hehe.. Jom kita teruskan dengan entry untuk hari ni. Sajian hari ni masih lagi cerita2 lama setahun yang lalu. Hari ini 20 Disember 2013... tapi cerita ini pulak cerita pada Disember 2012 okeh! Jangan tak caya.. hahaha... Banyak dah lupa apa yang nak diceritakan.. tapi yang tak lupanya.. gathering ni dibuat sekadar untuk pertemuan keluarga.. dibuat sebelum kakak Dini meninggalkan kami untuk masuk tingkatan 1 di sekolah berasrama. Tokcu Kathy kata.. eloklah kita buat makan2 sebelum kakak Dini duduk asrama.. nanti kalau kakak Dini dah pegi asrama dah kurang sorang korum.. hehe..

Maka terjadilah gathering ini.. bila dah berkumpul tu.. kami buat jugalah tahlil keluarga & sepupuku Marlida ambil kesempatan untuk sambut besday twin nya sekali. Meriah sungguh dengan makanan. Tokcu Kathy dengan main dishes nasi putih & nasi beriyani, lauk pauk & juga pecal... aku & ida masing2 bawak kuih muih... biasalah tu kan.. tauke kuih bawak kuih jelah.. hehehe...

Penamat majlis... kami berbbq pulak... bakar ikan, sosej dll.... perut kenyang toksah citerlah... sampai betul2 dah tak boleh masuk lagi... syukran di atas rezeki dari MU ya Allah... terima kasih semua yang menjayakan majlis ini...





















Macam biasa.. sudi2kanlah ke Dapur MaDiHaA sekiranya ingin mencari resepi2 terkini ye..



Since 11th Jan 2010, 12.01 pm
THANK YOU TO ALL VISITORS..

Okay hingga jumpa lagi..



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net