Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 9-Sep-2014 01:22 Email | Share | Bookmark
Picnic

 
 
 
Assalamualaikum & salam sejahtera...


Datang angin rajin maka berturut2 hari update... hihi... Lagipun ada masa terluang sikit ni. Takde cerita menarik pun.. update gambar suami & anak2 mandi kolam & kami berpiknik tepi kolam dekat rumah aje. Jarang sebenarnya bawak anak2 mandi kolam kat rumah tu... tp yuran maintainence tiap2 bulan tak pernah miss... hihi.. Sesekali ada masa terluang bolehlah bawak anak turun mandi kolam. Siap aku bekalkan nasi goreng, keropok lekor, sandwich, apam polkadot & teh o suam.

Layan..... mandilah puas2 anak sementara ayah rajin nak melayan. Ibu tukang ambik gambor aje...


Rajin abang Haziq melayan budak lelaki tu... puas ayah budak tu ajak balik takmaunya dia... Ayahnya pulak dahla takleh bercakap.. guna bahasa isyarat je... payah le... kesian ayahnya tunggu je tepi kolam... hihi..





Adik Alin memang kena pakai safety jacket tu kalau mandi sebab dia suka mandi kat kolam besor tu... kalau tak pakai tenggelam le jawapnya.. abang Haziq takper dia dah pandai berenang sikit2... walau kaki tak jejak tp dia berani... Adik Alin penakut... serupa ibu jugak penakut air..haha..




Dah berasa lapar naik makan dulu apa yang ada...

Ok itu je... lain kali update lagi ye..


Sudi2kanlah ke Dapur MaDiHaA sekiranya ingin mencari resepi ye..



Since 11th Jan 2010, 12.01 pm
THANK YOU TO ALL VISITORS..

Okay hingga jumpa lagi..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net