Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 5-Jul-2007 01:44 Email | Share | Bookmark
Haziq - 1 tahun 5 bulan 5 hari

Haziq main gelungsur..
encem boy..
 
 
geli kena geletek..

Dah lama tak masuk gambar anak.. sajer jelah nak memenuhkan FP
Haziq sekarang cukup susah nak ambil gambor dia. Bukannya boleh duduk diam. Lari sana, lari sini.. aduuu... kalau guna hp lagilaa.. bila kita fokus kat dia.. mesti tangan dia sibuk nak ambik hp kita.. gambar kat taman tu yang diambil petang semalam.. itu je satu yg elok sikit. Dah lama tak bawak dia main. Padahal taman mainan bukannya jauh.. dekat rumah jer.. Semalam bawaklah dia gi main taman kejap. Sebab minggu ni ayah dia kerja shift siang, so takdelah terkejar2 nak masak bila balik dari kerja tu.. kalau ayah dia kerja malam memang takde masa nak bwk anak main taman. Balik kerja jer.. terus meluru ke dapur siapkan makan malam sebab hubby akan makan dulu sebelum pergi kerja.



Yang gambor dekat tu pulakk.. gambor masa Haziq lepas mandi.. tak pakai baju lagi tuu.. baru pakai diapers.. sajer ler main geletek2 ngan dia. Itupun bukan main susah nak amik gambor dia. Kena acah2 geletek dia dulu... dia ralit.. baru ler boleh amik gambor.. kalau tak jangan harap ler... tangan dia dulu2 capai hp kita..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net