Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 25-Sep-2007 03:29 Email | Share | Bookmark
Gelagat Haziq.. & Menjawab TAG dari Mamasya & Fliffy

 
 
 
 
 
 
Gambar2 gelagat Haziq kena agah dengan ayah dia... sambil main dgn ayahnya.. sambil mata mandang jugak ke TV.. Dia dok dekat sangat dengan ayah dia tu pasal ayah dia suap aiskrim potong tu... selagi tak abis aiskrim tu yg dok baik semacam jer dengan ayah dia.. Tengok kat pipi Haziq tu.. ada kesan lebam sebab terkena bucu meja study kakak dia.. masuk FP buat kenang2an.




Ini pulak.. MaDiHa jawab TAG dari Mamasya & Fliffy yang menTAG MaDiHa..

Quote:
Instructions :
**Start Copy**
Tag Mode: 5 bloggers
1st - You leave their blogs and post link and add to the list below.
2nd - Let the bloggers you want to tag know they been tagged by commenting in their blogs or etc.

Tagged by – Mamasya & Fliffy

5 things found in my bag
~ purse
~ handphone
~ pen
~ lipstick in the lipstick holder with small mirror inside.
~ A pack of tissues paper.

5 things found in my purse
~ Mycard
~ Driving licence
~ A variety of cards (ATM, Clinic cards etc etc..)
~ My dear hubby pasport photo & Wedding card from JAIP
~ Money

5 favorite things in my room
~ my big mirror (hari2 mesti tengok cermin.. hehehe)
~ my comb!!
~ my perfume collection!
~ my bed, pillow & blanket..
~ my favourites magazines… (Cookery magazine & Anjung Seri)

5 things I’ve always wanted to do
~ Go shopping & buy anything I want..!!
~ buy a new MPV car (kalau balik kg hubby senang.. boleh bawak semua adik beradik & mak jenjalan dlm satu kereta.. hehehe.. angan2 je lebih..)
~ Attend another cake deco classes
~ Go for holiday at different place every month!
~ Have a nice meal everyday without worry about weight gain.. hehehe….(bestnyer kalu dpt camni.. mkn apa saja tapi badan tak naik2.. hihihihiiii)

5 things I’m currently into
~ Doing some office work.
~ Speaking on the phone about office work.
~ Surfing friend’s fotopages.
~ Thinking what to cook for berbuka..
~ Answering Mamasya & Fliffy tag!!!

5 people i'm going to tag
Alim Umi Najla, LadyAin, Kak Leen, Ana & Sabrina


Quote:
1. Yana : senyuman haziq tu.. mahal tuuu… ada masa2 jer dia nak senyumm.. selalunya serius jer muka dia.. hehehe.. resepi tu semuanya resepi2 mudah.. sebab org yang masak ni kerjanya nak yang mudah ajer.. hehehe..
2. Kamalina: alahaiii kamalina punya gambar lagi canggih tu… siap buat scrapping lagi.. kita ni tak reti nak buat tu semua.. takde masa nak belajar.. bz sokmo… hehehe.. uihh lasak jugak anak2 kamalina yer.. sampai lebam pun tak nangis.. kalau haziq.. kememe sket.. tp senang dipujuk.. hehe..
3. Ana: Dia dongak kat ayah dia sebenarnya.. ayah dia dok atas kerusi.. dia kat bawah.. tu yang terdongak bila ayah dia agah2.. dia galok semacam jer..
4. Nur: terima kasih ler nur.. cute mcm ibu dia ehh.. hehehee.. perasan pulak..
5. Kak Leen: mekasih kak leen.. alhamdulillah.. rezeki yg tuhan bagi.. hehehe.. uihhh kalau kak leen cubit pipi haziq.. bertambah plak lebam pipinya .. hehehehee… tag tu.. bila kak leen free baru jawab ehh..
6. Idderes: budak lelaki ni lasak sikit.. panjat sana panjat sini.. kang terhantuk la.. mana tak lebamm
7. Masriyah: dapat jantan sorang puas hati.. pantang nampak kerusi.. mesti panjat.. jatuh ker terhantuk ker.. pun tak reti serik.. mana tak lebam..
8. Hajar: hehehe.. mekasih hajar..
9. Mamasya: budak lelaki ni memang lasak.. tak mcm budak perempuan.. lain benor perangai dengan kakak dia.. kelakar pulak anak2 mamasya.. pandai pulak tu dia ketuk tempat yang bagi dia sakit.. hehehe.. ni kira kes balas dendamlah ni yer..
10. Sabrina: dia panjat kerusi dekat meja study kakak dia.. pastu tah macamana boleh tergelecek.. tu yg terkena bucu meja kakak dia tu.. nangis jugaklaaa.. mau tak sakit.. bucu tu tajam jugak.. pasal silap nama tu.. takper.. biasalahh.. ramai sgt kawan2 fp.. mana nak ingat nama semuanya kan.. pasal tag tu pun.. bila sab free baru buat ok.. saja jer tu.. mainan utk masa lapang..
11. Ain: kalau pasal terhantuk tu memang dah biasa dah ain… memang lebam & benjol sana benjol sini.. tp still tak serik2 gak.. lasak sangat si haziq tu macam2 dia nak explore… skrg ni dia baru pandai buka suis lampu or kipas.. kita tutup dia panjat kerusi.. dia bukak balik.. kita tutup.. dia bukak balik.. sabor jerlah…
12. Haniss: thanks haniss.. biasa ler haniss.. budak nakal.. hehehe.. thanks juga sudi jenguk fp akak yer..
13. Kak Leen: tq kak leen sebab sudi luangkan masa akak…
14. Maklang: umur haziq sekarang nak masuk 1 tahun 8 bulan.. tapi ramai orang kata dia nampak mcm dah besor.. sebab dia tinggi… ikut baka ibu & ayah dia besor2.. hehehe…
15. Bonda: laaa.. sorang lagi dok geram nak cubit pipi haziq.. hehehee…


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net