Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 11-Dec-2007 04:26 Email | Share | Bookmark
Selamat Pengantin Baru Intan Juleana & Tias Andria

Ju dengan baju gaun
Dini & Haziq
naknie & syikin.. haziq lak enterprem kat belakang..
Di kesempatan ini.. MaDiHa ingin mengucapkan selamat pengantin baru buat pasangan pengantin baru iaitu Intan Juleana & Tias Andria (atau lebih dikenali sebagai Ju & Ucok ) yang telah melangsungkan majlis perkahwian beliau pada 9hb Disember 2007. Inilah dia pengantin yang tempah sirih junjung dlm entry sebelum ni..

Gambar Ju pakai gaun tu.. kita sempat klik masa pegi hantar sirih junjung malam b4 kenduri.. pengantin sedang ada sesi tukar2 baju.. sempat ler bergambar dgn pengantin mlm tu.. tapi kita takleh nak tunggu lama mlm tu sebab ada jemputan mkn mlm sempena wedding anniversary Sujah & Acu... heheheeeee.... jadi hanya sempat ambil gambar pengantin berbaju gaun tu saja..

Ahad tu.. kitorang dah janji ngan Acu & Sujah nak gi kenduri sama2... Gambar siang tu pula adalah pada hari kenduri... tak sempat tengok pengantin bersanding di pelamin sebab pengantin bersanding awal.. kita sampai rumah pengantin dah lepas waktu Zohor.. jadi.. hanya sempat amik gambar pengantin di perkarangan khemah aje... jadiler buat kenang kenangan..

Dini, Sujah & Acu bergambar kenangan dgn pengantin baru..
masa ni.. hubby, Haziq, Naknie & Syikin dah menunggu di kereta..


Lagi sekali.. kita pun nak gak bergambar dgn pengantin..


Ni dia anak dara Sujah & Acu.. Nakni & Syikin..
Tak dapat bergambar dgn pengantin... korang posing jelah depan sekolah ni
(umah pengantin dekat dgn sekolah.. so.. kawasan sekolah ni dah jadi tempat
parking kereta tetamu2 kenduri tu..


Haziq dgn gaya konon2 nak panjat tiang bendera



JOM KITA SEMBANG
Quote:
1. Srsfeqah: yup.. serba ungu… warna kegemaran pengantin..
2. Sitione: pengantin nampak purple kan..? hehe.. dah tgk fp siti.. cantik2 kain sari..
3. Kak Leen: Itulah.. macamlah dia tu boleh panjat.. hehehe..
4. Tariqzaidanirah: terima kasih (jwb bagipihak pengantin ).. a’ah.. nilah dia tuan punya sirih junjung tu..
5. Mamasya: terima kasih mamasya (tolong jwbkan ) itulah… bukan tu ajer yg ungu tau.. rumah pengantin pun cat ungu!!
6. Kamalina: memang cunn... hehe.. taulah awak memang minat kaler purple.. TQ utk ucapan tu.. (jwb bagi pihak pentantin )


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net