Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 18-Dec-2007 07:26 Email | Share | Bookmark
Ragam Dini & Haziq...

 
 
 
Bila Anak-anak Pakai Mekap

Saja nak letak gambar anak2 ni... buat kenang-kenangan.. nanti diaorang dah besar.. bolehlah tengok sendiri ragam diaorang masa kecik2...

Haziq ni sebenarnya baru jer lepas mandi... lepas tu.. punyalah payah nak pakaikan diapers... berkejar sana berkejar sini... siap dia lari naik atas katil dok kat ujung katil dengan kakinya sengaja dia letak pada dinding... punyalah notty... heiii... sabar jerlahh... then after that.. ayah dia pun balik kerja.. hmmm.. terus dia meluru kat ayah dia.. kita pun apalagi.. malas dah nak layan... terus pi sambung kerja2 kat dapur... lantak ler ko Haziq... biar ayah dia pulak pakaikan diapers... rupa2nya.. diluar pengetahuan kita.. si Haziq mintak coklat dengan ayah dia... bila ayah dia bagi.. beginilah jadinya... dengan bogelnyer... dengan coklatnya di merata muka dan badan... bila kita tengok.. terkejut + kelakor + bengang jugak (pasal nak kena mandikan sekali lagi ) ya Rabbi anak ibuuuuu... apa dah jadi ni?? Dah jadi macam rambo pulak.. ada mekap lagi!!


Hmm.. yang ni pulak.. gambar kakak dia si Dini... sekarang dah pandai nak melawa... hari Ahad baru ni.. kitorang takde ke mana2.. boring agaknya.. dia pun minta kebenaran nak bermekap.. (guna mekap yg kita memang dah bagi kat dia.... mekap yg tinggal sikit2 tuhh dia sibuk mintak dulu.. kita pun bagi jelah) Dia kata.. nanti lepas mekap dia padamlah balik.. kita cakap.. OK.. Kita pun tengok jelah gelagat dia depan cermin.. lagak macam anak dara jer tengok cermin sambil mekap.. bila siap.. dia pun tanya kita.. ibuuu.. cantik tak?? kita pun jawab.. hmmm.. cantikk.. meh ibu amik gambar.. suruh dia posing tepi tingkap bilik kita.. hmmm kecik2 dah pandai mekap.. tapi bila ingat balik zaman kita budak2 dulu pun lebih kurang jugak... suka betul main mekap2 nih... yg bestnyer.. pemerah pipi pun guna lipstik jugakk..



Anak2 Dengan Gula2

Ini pulak gambar diaorang malam tadi.. Jiran kita Lily belikan anak2 kita gula2 ni.. hmmmm.. diaorang apa lagi.. bukan main seronoklah dapat gula2 ni.. kalau harap ibu dia.. tak kuasa nak beli gula2 mahal tuu.. kalau beli pun setakat gula2 lolipop tu ajer.. Bukannya apa... rasa membazir ajer sebab gula2 tu bukannya murah... Pada Lily.. terima kasih banyak2 sebab bagi gula2 tu... buat apa ler susah2 belikan utk budak2 ni... dah ler mahal gula2 tuhh.. budak2 ni pun bukannya habis makan semua tu... masih ada lagi tu.. tp simpan dlm peti ais.... lain kali sambung makan balik..



JOM SEMBANG
Quote:
1. Naknie: gelak yerrrrrr…. Hahahaa.. kaklong pun gelak gak tengokkan rupa haziq tuhh.. tapi sebenarnya geram jugakkk.. pasal nak kena mandikan lagi.. sabor jelahh.. tulahh.. kakak dini tu dah berangan nak jadi anak dara.. hehehe..
2. Kamalina: ragam budak2 nih… pening dibuatnya.. hehehehee..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net