Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 2-Jan-2008 04:09 Email | Share | Bookmark
Back Dated Entry.. XTVT Malam Raya Ke2

 
 
 
 
 
 
 
Ni sebenarnya back dated entry.. agak sibuk lately ni.. tak sempat nak menghabiskan entry raya haji baru ni.. skrg dah pun masuk tahun baru.. jadi nak gak ambil kesempatan untuk ucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2008 kepada semua sahabat FP sekelian... semoga tahun baru ni.. memberi kebahagiaan & rezeki yang melimpah ruah untuk anda semua.. aminn...

Ni gambar2 kami masa kat kg pada malam raya kedua.. takde apa yang special pun.. balik dari menjaring ikan tu.. hubby ajak berkelah & bakar2 ikan untuk xtvt malam tu.. balik dari kebun pun hari dah lewat.. takde apa yang tinggal kat kedai.. hanya ada ikan ajer utk dibakar.. udang dah tak berapa segar.. jadi hubby tak jadi nak beli.. dia singgah mini market dan cari ler bahan2 sampingan lain utk dibakar.. hanya ada sosej, daging burger & crab stick ajer.. hentam jelahh.. hehe.. kitorang saja ajer nak seronok2 malam tu.. Masak nasi putih, sayur campur dan buat air asam untuk cicah ikan bakar.. so kenyang malam tu.. & seronok makan2 sambil sembang2 kat anjung rumah.. sampai tak sedar hari dah larut malamm..







View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net