Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 4-Aug-2008 08:53 Email | Share | Bookmark
Masuk Wad Gynea PPUM 8 hari..

nama ku tertulis di situ..
no katil di wad gynea..
 
 
 
 
 
 
Salam buat semua pengunjung setia FP ku yg tak seberapa ni...

Minta maaf pada kengkawan yg tertanya2 kemana menghilangkan daku.. Maaflah sebab pergi tanpa pesan... Untuk pengetahuan kengkawan.. daku menghilang bukan kerana rajuk ataupun fed up ngan FP.. tapi adalah disebabkan kena tahan masuk wad selama 8 hari semenjak hari Khamis 24hb Julai sehinggalah 31hb Julai barulah dibenarkan discaj sebelah petangnya... adalah masalah sikit ngan kesihatan.. nantilah ku ceritakan jika berkesempatan... selama 8 hari tu.. kenalah mkn nasi hospital.. sedap tak sedap belakang kira.. kalau tak mkn karang perut lapor.. ni lah menu hari pertama aku utk dinner sebab masa aku masuk tu dah petang.. so mkn tengahari dah lepas.. just sempat minum petang tp lupa lak nak amik gambor.. lagipun kuih seketul jer.. layan jerlah gambar2 masa kat hospital ni yer...







Sehingga berjumpa lagi dilain entry.. terima kasih pd semua pengunjung yg bertanya khabar & mendoakan utk aku.. mudah2an anda semua dirahmati Allah S.W.T hendaknya.. Amin..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net