Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 14-Aug-2008 06:44 Email | Share | Bookmark
Entry rojak

 
 
 
 
 
 
Jom jamu mata apa yg aku masak baru ni..

Skrg kena makan rebus2 jer..


Yg ni plak lauk mlm td.. puas hati dpt mkn asam pedas ikan pari. Hubby ada beli ikan pari.. biasanya aku goreng & buat sambal pedas jer sebab hubby kata dia tak suka ikan pari masak berkuah. Tapi oleh sebab dah lama sgt aku memendam rasa teringin nak mkn asam pedas ikan pari pekat2 camni.. aku masak gak la walaupun bukan kesukaan hubby... ni semua gara2 baby dlm peyut nilahh.. takut meleleh lak air liur kalau tak diikutkan.. hehehe..(alasan betul! padahal tekak sendiri yg nak mkn ) puas makan kali ni.. bubuh lak kacang bendi byk2.. takyah mkn ngan sayur lain dah.. hehehe.. untuk hubby.. aku goreng garam kunyit jer


Kalau nak resepi asam pedas pekat ni boleh refer kat sebelah yekk..


Yang ini selingan.. gambar2 lama dari kamera Naknie... yg dlm gambar ni Naknie dengan anak2 aku masa kami berenti makan kat RNR Tapah kalau tak silap.. masa ni on the way nak gi Penang.


Haziq dengan Syikin kat rumah tokcu dia.. masa mana dorang bergambar aku pun tak sedar.. tp suka tengok gambar ni... nampak classic gitu..


Mimik muka Haziq.. kena amik gambar ngan auntie dia..


Inilah dia makwe Haziq.. twin lagi tuuu... pilih mana satu yg berkenan.. jangan amik dua2 dah.. hehehehe.. actually ni anak kembar sepupu aku Ida.. tu yg belakang sebelah kanan tulah mamanya..


Sekian dulu.. jumpa lagi dientry akan datang..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net