Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 25-Sep-2008 02:13 Email | Share | Bookmark
Award, TAG, Ucapan, Kad Raya & Lain2..

Salam.. minta maaf pada semua kengkawan yg dah lama bagi hadiah, tag, award maupun ucapan kerana aku lambat nak tepek kat FP ni.. hehe.. ok hari ni aku kumpulkan semuanya di sini ye.. terima kasih pada semua yg sudi berikan pd aku... meriah sungguh FP ku kali ni dengan segala ucapan & hadiah serta TAG dari kawan2

AWARD dari Penyulawa... terima kasih Kak Nim...


AWARD dari Mamasya... terima kasih Ziela...


Ucapan dari Wawa... mekasih wa...


Ucapan dari Fazarinna di N9... TQ Rinna...


Kad raya dari Zai Kulim... terima kasih Zai.. & tahniah sebab akan jadi ibu tak lama lagii...


Kad ucapan dari brother Meor Jay.. mekasih bro..


Ucapan raya dari Pakcik Pemancing Ikan.. TQ Pakcik..


Kad raya istimewa dari Azue & family... TQ Azue.. lawanya kad raya dia....


Kad raya dari Srsfeqah... terima kasih.. bestnyer lemangggg..


Ini pula kad raya dari Zira... terima kasih Zira..


TAG yang sama dari Kak Jie Jie & Cek De Sam... TQ Kak Jie & Cek De Sam.. minta maaf lambat siapkan homework ni....

Quote:
1. Nama timangan
- adik beradik >> kaklong
- kawan-kawan >> ratna, na, kaklong, madiha (kwn2 FP)

2. Saya seorang yang
>> Pendiam.. kurang pandai nak memulakan perbualan secara lisan lebih2 lg dengan teman2 baru. Tapi kalau borak dlm sms/chating mmg handal! Hehe..
>> Penyedih.. mudah nak meleleh kalau tgk adegan sedih2 tak kira samada dlm filem, drama ataupun situasi sebenar.
>> Suka makan.. tengok badanlah beb!
>> Suka jalan2… cuma jarang dpt jalan2 sebab keadaan tak mengizinkan.

3. Insan2 teristimewa
>> Arwah ayah, ma, suami tersayang, anak2 & adik beradik & semua saudara mara ler…

4. Makanan
>> Masakan yg sedap-sedap ataupun yg pedas2 tp mestilah yg halal......

5. Favourite colour
>> Warna biru & hijau

6. Favourite song
>> Apa saja lagu asalkan sedap didengar..

7. Benda yg membuat anda stress
>> Jarang stress sebenarnya.. kalau ada problem.. cepat2 kasi settle..

8. 3 benda dalam wallet
>> Kad pengenalan, lesen memandu, duit (byk lg.. tp mintak 3 jer. . hehe)

9. Kali terakhir menangis beriya-iya
>> Masa arwah ayah meninggal dunia pada 1hb Disember 2002

10. Tag rakan anda
>> Memandangkan skrg ni bulan puasa.. kita bagi kawan2 semua rehat ajelah yee…lagipun rasanya dah ramai yg kena kan... hehe..


Ada lagi kad raya baru dpt...
Yg ni dari Zaiy from Dubai.. TQ Zaiy...


Ini pula dari photographer yg tak asing lagi dari Melaka... bro Jeff... TQ bro..


Ucapan raya dari Shariza... TQ byk2..


Ini pula kad raya istimewa dari Kak Leen.. terima kasih kak..


Award ini juga dari Kak Leen... double TQ akak...



Kad Raya ini pula dari Rozamy.... terima kasih dikk


Istimewa dari Kak Hanieliza.. TQ akak..


Kad raya special dari Watie & Arin... TQ Watie..


Kad raya dari CTOne, Dhaka, Bangladesh... jauh tu... TQ CT


Kad raya dari Cikolong... t. kasih yer


Kad raya dari Cik Linn... terima kasih Cinda


Kad raya dari Kak Yati Zol.. terima kasih


Kad raya dari Rinzura.. mekasihh...


Dari Niza @ London.. TQ Niza


Dari Jasmeen... t.kasih byk2 Meen..


Ini pulak kad raya dari Maklang Azie yg pakar dlm masak memasak.. t.kasih Maklang..


Ini kad raya dari Boxhousestudio.. teringat pulak kenangan balik raya ngan motor besar dulu2 time belum ada anakk... syok wooo.... skrg ni tinggal kenangan jelaahhh


Ini kad raya yg paling ceria dari Fazzarinna... TQ


Kad raya dari Tie Big Mamma Bukhari.. tq Tie..



Kad raya yg cun melecun ni plak dari Aimi Jalina a.k.a Kamalina... terima kasih Aimi..


Kad dari MissCreative Cakes ataupun Kak Misleha... t.kasih kak..


Kad raya dari Masriyah yang telah selamat kembali semula ke tanah air..setelah sekian lama berada diperantau.. t.kasih Yah..


Kad raya dari Baayah.. terima kasih


Kad raya pemberian Fara... t.kasih Fara..


TERIMA KASIH PADA SEMUA YG MEMBERIKAN KAD RAYA SERTA UCAPAN.... Akhir kata.. mohon maaf jika ada terkasar bahasa dlm coretan sebelum ini.. & tak lupa nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN buat semua saudara mara, sahabat handai & semua pengunjung FP yg disayangi.. semoga Aidilfitri kali ni memberi seribu rahmat & kenangan manis buat kalian semua AMIN...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net