Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 14-Nov-2008 07:55 Email | Share | Bookmark
Hari Anugerah Cemerlang 2008

 
kumpulan koir membuat persembahan
kakak dini beratur utk ambil hadiah
 
lagi persembahan dari murid2
bergambar dgn sijil & trofi
 
tarian rancak pula
tarian india lakk
kakak dini bergambar ngan guru kelas


Semalam 13hb November aku ambil halfday sebab kakak Dini sibuk suruh ibu & ayah datang sekolah dia. Ada ler cikgu bagi kertas jemputan utk kami datang hari tu sebab Dini kena naik pentas dapat anugerah cemerlang. Hmmmm.. nampaknya result kakak Dini agak merosot kali ni... masa exam setengah tahun dpt no. 1.. tapi kali ni dapat tempat ke tiga ajer.. Harap2 lepas ni kakak Dini kena byk usaha lagi.. jangan byk main & dok tgk tv saja okey!!

Sebelum anugerah tahap satu dimulakan.. ibu bapa disajikan dengan persembahan dari murid2. Ambil gambar dari jauh jer.. itupun jenuh dok zoom... gambar kelabu asap maklumlah kamera cikai ajer.. dahlah tangan ni jenis menggigil..



Beratur tunggu giliran untuk naik ke pentas



Masa kat atas pentas tak ambil gambar pun.. malas nak ke depan.. ambil gambar kat luar dewan ajer..


Persembahan tarian pula..

Ada byk lagi persembahan selain tarian india ni.. ada lakonan, tarian cina & tarian melayu.. maklumlah sekolah dia ni berbilang bangsa murid2nya.... tapi lepas2 kakak dah naik pentas ayah sibuk ajak balik sebab dia nak kerja mlm.. nak blk titun plak.. itupun dia dtg sebab aku yg paksa.. kekeke.. tapi sebelum balik.. kami ke kantin dulu pekena nasi goreng kg dengan mee goreng & teh tarik... pastu baru blk..
Sebelum balik.. kakak Dini sempat bergambar kenangan dengan guru kelas 2 Bestari, Cikgu Puan Syarifah Terima kasih cikgu


Petang semalam sebab balik awal.. sempatlah masak kurma daging, ikan masin, sambal belacan ulam bendi celur.. tp malas lak nak amik gambor.. Ini menu entah bila.. menu minggu ni ler.. gini ler menu express time hubby keje mlm.. tak sempat nak msk beria.. terlupa nak pesan kat hubby suruh keluarkan lauk dari freezer.. nak cepat punya pasal.. masak jelah telur ni.. tp sedap jugak weehh telur masak merah ni.. masak sama mcm msk merah ayam.. cuma gantikan ngan telur goreng jer.. yummyy


Sebelum terlupa.. ku letakkan love dari Kak Jie di sini.. thanks akak..



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net