Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 4-Dec-2008 02:54 Email | Share | Bookmark
Selamat Pengantin baru (Kak) Ani & Sam

Kak Ani mendapat sentuhan terakhir dari Pak Andam..
hantaran2
antara hantaran yg sempat di'klik'
gubahan dari kain
pelamin
raja sehari
Haziq posing ngan auntie Nakni
Hafiy pun ada.. dok ngan auntie Nakni dia..
Hafiy (anak sedara Sujah belah Acu)
inilah atok Hafiy.. sedang berselawat..
flower girl
pengantin dibawa berarak
acara silat tak ketinggalan
3 dara pingitan.. yg tak berapa pingit.. hehehe..
abg pengantin baru hiburkan tetamu
Kawan Kak Ani.. Mimie Gangstar tak ketinggalan hiburkan tetamu
Ayong pun turut nyanyi gak..
Ayong ambil kesempatan ambil gambar ngan Mimie..
Nakni pun sama..
 
Kak Ani tersenyum manis..
Ibu Rohaya.. memandang pengantin baru..
makan beradap
aku ambil kesempatan bergambar ngan pengantin baru..
kek pengantin
 
gelagat haziq..
wat muka boring.. hehe..
Salam...

Sabtu 29 Nov yg lepas.. aku & Haziq pergi kenduri kawin anak perempuan pengasuh Dini masa dia baby dulu. Hubby kerja.. jd kami 2 beranak jelah yg pegi.. janji ngan Nakni utk pegi sama2 rumah pengantin.. Sian kat kakak Dini sebab tak dapat tengok Kak Ani dia kawinn coz dia masih lagi ada kat Raub umah opah dia..

Kami semua panggil pengantin pompuan ni kak Ani sejak zaman dia sekolah rendah lagi.. sebab mmg dari dia kecik lagi ibunya sendiri panggil anaknya kak Ani.. jd lekat ler sampai skrg. Masa tu aku belum kawin lagi & tinggal dengan Sujah kerja sambil belajar masa tu.. Sujah ngan rumah ibu Kak Ani ni berjiran.. jadi memang dari dia kecik lagi aku kenal Kak Ani ni.. sampailah aku dah kawin pun.. hubungan kami masih rapat.. & sehinggalah aku dpt baby.. ibu Rohaya (ibu pengantin pompuan) offer utk jaga baby aku si Dini tuu... Rasanya.. hampir 3 tahun lebih juga ibu Rohaya jaga Dini.. hinggalah aku pindah rumah yg agak jauh dari Kawasan Melayu tu.. so aku hantar Dini ke nurseri plakk.. Skrg Sujah pun dah pindah ke rumahnya sendiri.. jarak tak jauh.. hanya beberapa meter jer dari rumah Ibu Rohaya ni.. (ehh.. melalut lak cerita aku ni.. heheh..)

Ok.. jomlah layan gambar2 sekitar majlis kenduri kawin Kak Ani ni.. gambar2 ni.. byknya dari kamera Nakni.. sebab kamera aku tu tak berapa sihat sangat.. so campur2 ler gambarnya.. jom layann..

Kak Ani sedang mendapat sentuhan terakhir Pak Andam


Antara gubahan yg sempat dirakam.. 2 jekk yg Nakni sempat snap.. hehe..




Ibu Rohaya (ibu pengantin pompuan) merenung bahagia pengantin baru..


Makan beradap




Mak buyung yg semakin mengembang pun nak gak bergambor ngan pengantin..


Nakni ngan Haziq.. masa ni baru lepas makan..


Nakni ngan Hafiy (anak sepupu Nakni sebelah papanya). Masa ni.. mama ngan papa Hafiy sedang makan.. so kitorang tolong pegang Hafiy..
Note to Imah : Imah.. ko tak rindu ker ngan Hafiy??


Sambil menjamu selera.. tetamu dihiburkan ngan nyanyian.. abg pengantin pun tak ketinggalan.. sedap suara Along.. sebelah tu plak Mimie Gangstars yg merupakan kawan sekolah Kak Ani masa kat Sekolah Assunta dulu turut menyumbangkan sebuah lagu..


Anak2 dara ni pakat bergambor ngan Mimie.. maklumlah.. bukan senang nak jumpa artis..


Haziq dah boring masa ni.. sebab ibu dia lepak lama sgt kat rumah pengantin... hehehe.. yelah dah mcm sedara sendiri.. takkan pas mkn terus nak blk.. lagipun Sujah, Acu & Mirul pun ada sana tolong.. tambah plak hubby takde.. ada chan ler aku melepak lama kat situ... jd tukang sibuk..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net