Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 9-Jan-2009 07:30 Email | Share | Bookmark
Aquaria KLCC

 
 
 
 
 
 
 
Assalamualaikum...

Terima kasih kepada Baayah yang sudi ajar akak mengedit gambar2 ni yer... jasamu sangat2 ku hargai... Berkali2 dok tanya Baayah macam2.. akhirnya berjaya juga akak edit gambar2 ni walaupun masih tak reti buat cantik2.. insyaAllah.. akan dicuba lagi akan datang..

AQUARIA KLCC
1HB JANUARI 2009

Cuti tahun baru.. kami bawa anak2 ke Aquaria KLCC. Excited anak2 sebab pegi sana dengan LRT. Memang tak pernah bawak dorang naik LRT... tu yg excited sangat tu...

Jom layan gambar2 yg tak seberapa ni..











Perut dah lapor... isi perut dulu laa... tengok ler Haziq tu.. makan tak sempat habis dah tertidur keletihan..



Malamnya plakk ibunya dah letih.. malas nak masak.. so tapau McD jelaahh.. sorry eikk.. bukannya nak menyokong mana2 pihakk.. tapi tak taulerr.. kalau keluar je musim prosperity ni memang takleh nak tolakk..



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net