Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 2-Nov-2009 01:41 Email | Share | Bookmark
Happy Birthday Nurfarzana Aida!

 
 
 
 
 
 
 
Salam...

Hari ni hanya nak update gambar2 sekitar majlis harijadi kawan baik kakak Dini iaitu Nurfarzana Aida. Aida ni kawan Dini sejak tadika lagi.. lepas tadika habis.. dorang sama2 dok kat nurseri yang sama sebab mak Aida masih kerja lagi masa tu.. Bila masuk tahun 1 pun dorang bersekolah di sekolah yang sama malah dok sekelas lagi.. (kawan2 tadika yg lain kebanyakan bersekolah di sekolah yg lain.. jadi dah terpisahlah) tapi bila masuk tahun 2 & 3 masing2 dah terpisah di kelas yang berlainan.. Sekolah agama pun di sekolah agama yang sama juga.. tapi kelas berlainan.. Namun gitu..mereka tetap akrab walaupun tidak sekelas.

Hari Sabtu 24hb Oktober yg lepas.. kecoh Kakak Dini ajak ibu pegi majlis harijadi kawannya ni.. Kebetulan pula rumah Aida ni dekat2 dengan rumah Cik Ani.. memang kerap jugalah berjumpa dengan ibu Aida ni iaitu Alisa masa dia hantar anaknya yg tadika.. (skrg dah tak kerja). So kiranya selalu jugalah bertegur sapa & kadang kalau ada masa sempatlah borak2 pasal anak2 & sekolah mereka. Disebabkan mak Aida sendiri pun jemput aku (masa jumpa tu)... so pegi jugalahh sesambil hantar Dini.. hehehe..

Layan gambar yg tak seberapa ni.. gambar2 Aida, kakak Dini & gambar2 tetamu tu.. si Haziq ler yg tukang snap. Dapat jugalah ibu masukkan dlm entry ni..


Alisa (mak Aida) sedang pasangkan lilin kat kek besday..
Gambar ni aku yg snap ye.. termasuk gambar kat bwh tu..


Hanya Dini kawan Aida yg sampai awal.. kawan2 yg lain ada yg sesat tak jumpa cari rumah.. hehehe.. tu yg tak ramai org tu.. budak2 yg lain anak2 jiran. Lepas2 potong kek & makan2 & borak2 sekejap.. aku minta diri dulu.. tapi Dini masih nak stay situ sebab nak tunggu kawan2 dorang yang lain sampai.. so aku tinggalkan dulu Dini kat rumah Aida.. aku pulak.. pegi rumah Sujah coz nak gi jumpa Ida & Mariah yg ada dtg umah Sujah masa tu..


Kek Coklat Pisang dari Secret Recipes yg lazat


Inilah besday girl.. Aida.. (sama tembam ngan Dini.. pandai kakak Dini cari kawan )
(gambar atas & bawah tu ler yg Haziq snap... ibu nak snap byk2 segan pun ye... sibuk ngan Alin pun ye jugak )


Punyalah dekat Haziq amik gambor kakak dia... belasah jelah Haziq...


Gambar tetamu yg Haziq snap.. kelabu asap.. setting tak betul..


Ni menu2nya.. banyak betul tuan rumah masak2... memang kenyang dibuatnya..
Antara menu2nya.. mee rebus, soto, nasi impit, kuah kacang, rendang, buah2, kuih, kek pisang & air ribenaaa..

Yup.. itu sajorr... jumpa di lain siaran insyaAllah

TQ for visiting..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net