Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 10-Jan-2011 09:03 Email | Share | Bookmark
Sesekali layan kemahuan anak-anak...

 
 
 
 
 
 
Assalamualaikum buat semua...

Bersua lagi setelah agak lama menyepikan diri. Mintak maaf banyak2 kalau2 ada yang tertunggu2 cerita terbaru keluarga ku.. Masa tak begitu mengizinkan untuk update FP ni laju2 macam dulu... Apa2 pun.. insyaAllah.. FP ni tetap akan di update bila berkelapangan... Buat masa sekarang.. hanya cerita2 keluarga yang dapat aku layarkan di sini... manakala.. edisi masak2 aku akan sentiasa update di 'rumah' yang lagi satu... harap kawan-kawan yang berminat dengan resepi bolehlah singah2 di situ yekk...

Kali ni.. takde cerita menarik sangat... cuma kisah anak2 aje... Mintak maaflah ada sesetengah gambar yang disiarkan kelabu asap gitu.. sebabnya.. masa kejadian.. bateri handphone ku dah kong. "Paksa" cik abang ambik gambar guna hanphone dia... dia ambiklah jugak walaupun dia tau hanphonenya kalau amik gambar memang huduh + kelabu asap.. tapi sebabkan bini dah suruh dia ikutkan aje... last2.. bininya yg menggelengkan kepala sambik cebik molot sebab tengok gambor kelabu asap.. Almaklumlah.. handphone cik abang ku ittew hanphone made in Malaysia aje... (hmmm.. macamanalah orang Malaysia nak sokong barangan Malaysia kalau kualitinya kurang memuaskan... satu je yg bagus hp cik abang ku ittew.. bab2 mengejutkan org bangun dari tidor memang bagus.. suaranya bukan main lantang lagi.. rasanya jiran sebelah rumah pun boleh dengar.. hehehehe)

KARNIVAL 1 MALAYSIA DI SEKOLAH KEBANGSAAN ASSUNTA 2

Kisah kejadian pada 13 November 2010... sekolah kakak Dini mengadakan majlis Karnival 1 Malaysia. Semua murid dan ibu bapa dijemput hadir. Ada macam2 aktiviti diadakan kat sana yang mana setiap aktiviti yang disediakan.. murid2 atau ibu bapa mestilah menggunakan kupon untuk menyertai atau untuk membeli apa2 barang atau makanan yg diminati. Kupon2 tersebut harus dibeli terlebih dahulu melalui guru darjah & pada hari karnival pun masih boleh juga dibeli di salah satu sudut yang disediakan. Karnival tersebut diadakan bertujuan mengutip dana untuk tabung sekolah. Hari tu.. ayah ngan ibu berhabis RM40 aje untuk beli kupon... itu pun jenuh nak ngabiskan kupon2 yang ada... Mula2 sekali... masuk rumah hantu... cuma ibu, kakak Dini & Haziq aje yang masuk. Ayah temankan Alin yang sedang demam waktu tu.. risau lak kalau2 Alin bertambah demam terkejut kat 'hantu2' dalam haunted house tu... hehehe.. Haziq yang beria2 nak masuk.. last2.. dia yang menangis2 ketakutan.. . Alaa.. hantu yang berkeliaran dalam tu ada antaranya kawan2 kakak Dini aje.. hehehe...

Lepas masuk rumah hantu.. layan kakak & Haziq mewarna guna 'pasir warna' entah apa org panggil aku pun tak tau.. Haziq pilih gambar ultraman, kakak pilih snow white.. layan jelah...

Pastu entah apa2 lagi di tengok.. antara lain yang menarik ada flying fox, upin ipin, pelbagai gerai jualan dari barang2 hingga ke makanan & minuman, & banyak lagi termasuklah ada 2 orang clown yang rajin melayan kerenah anak2 yang ada kat situ.. Haziq dapat belon yang digubah menjadi motosikal, kakak dapat belon bentuk lolipop & adik alin dapat jugak entah bentuk apa dah lupa... banyak yang takde dalam gambar sebab ibu tak boleh nak amik gambor.. (sedih) layan jelah gambar2 yg ada ni..










LAYAN ANAK-ANAK MAIN KAT SUNWAY PIRAMID

Yang ini pulak.. masa ma & adik datang bebaru ni.. bawak dorang pi jenjalan kat Sunway Piramid. Nampak tempat main2 ni... anak2 semua excited nak main. Layanlah jugak... bukan anak2 je yang main.. ayah, ibu & cik Abby pun main jugak.. ala... main buai pusing2 yang besor tu aje sesambil menemankan anak2... Kat sini aje.. RM50 tak cukup kena pow ngan anak2... hehehe.. Ada yang tak sempat ibu amik gambar sebab ibu sibuk naik buai ngan kakak Dini & Cik Abby...





Okaylah.. itu ajelah cerita santai2 kami dengan anak2.. jumpla lagi dilain siaran ye..

Untuk resepi2 terkini.. sila klik Dari Dapur MaDiHaA



Since 11th Jan 2010, 12.01 pm
THANK YOU TO ALL VISITORS..
PLEASE COME AGAIN



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net