Ibu Dini, Haziq & Alin's FotoPages

By: Ma DiHaA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 31-Oct-2013 05:44 Email | Share | Bookmark
Wedding Duan & Ida @ Raub, Pahang

Assalamualaikum & salam bertemu kembali....

Masih ingat lagi entry pertunangan Duan & Ida dulu tu? Yang MaDiHaA deko brownies untuk salah satu hantaran dorang tu. Dah lama dah kan...? Kalau ada yang masih ingat.. alhamdulillah. Kalau ada yang lupa.. boleh klik kat SINI ye... hehe... Kini mereka sudah pun berkahwin.. & perkahwinan ni pun dah lama dah sebenarnya.. hampir setahun yang lalu iaitu pada 24hb November 2012. Biasalah.. tukang update sekarang dah tak sempat nak 'kejar' update laju2 macam dulu2... hehehe.... sorry pengantin baru! Dah setahun pun pengantinnya.. haha... tapi mereka belum lagi ada rezeki timang cahaya mata. Takperlah kan.. kalau ada rezeki insyaAllah pasti tak kemana.

Oklah cerita dah lama.. nak cerita pun dah tak ingat apa yang nak diceritakan. Layan jelah gambar yang hanya ada beberapa keping ni je sebagai kenangan kami di Fotopages ni.



Kenduri di rumah pengantin perempuan kami tak dapat hadir. Takpelah dulu masa tunang dah dpt kenal rumah pengantin perempuan... Kami hanya balik masa kenduri rumah mak sedara suami iaitu kenduri di rumah pengantin lelaki. Tahniah Duan & Ida... moga bahagia hingga ke Jannah hendaknya & cepat2 dikurniakan cahaya mata.. amin..





Gambar anak beranak belaka. Masa ni tetamu dah takde... yang tinggal hanya anak beranak yang baru sempat menjamu selera... Biasalah... bagi tetamu makan dulu... anak beranak makan kemudian.. tukang perabih lauk pauk pengantin pun ye juga.. hehehe...



Dah penat bekerja geng Salam Generasi rehat2lah sekejap... sempat le bergambar juga buat kenangan.. hehehe..

Takde cerita best la kali ni.. hanya gambar2 ni aje.. InsyaAllah ada masa nanti MaDiHaA update lagi ye. Itupun takdelah cerita apa sangat pun.. Cerita2 family je.. Sekarang ni dok asyik ralit kat FB je pulak.. hahaha...

Macam biasa.. sudi2kanlah ke Dapur MaDiHaA sekiranya ingin mencari resepi2 terkini ye..



Since 11th Jan 2010, 12.01 pm
THANK YOU TO ALL VISITORS..

Okay hingga jumpa lagi..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net